Digitaalinen löydettävyys
Verkkojalanjäljen eli digitaalisen löydettävyyden parantaminen

FIN/ENG verkkosivustojen ja -kaupan löydettävyyden ja saavutettavuuden kehittäminen.

Osallistuja ymmärtää miten digitaalinen löydettävyys muodostuu eri markkina alueilla ja kuinka palvelu ja tuotetarjontaa säätelevät jakelukanavat ja hakukoneet säätelevät algoritmeillaan yrityksen ja alueen digitaalisista näkyvyyttä.

Osallistuja osaa tehdä analyysin oman verkkosivuston nykytilasta ja kehittämiskohteista markkina-alueilla. Osallistua osaa optimoida oman verkkosivuston tai teetättää optimoinnin (lue: ostaa) toiselta ostopalveluna huomioiden kotimaan ja kansainvälisen markkinoinnin edellyttävät toiminnot.

Osallistuja osaa seurata yrityksen digitaalisen löydettävyyden kehittymistä, ja tehdä tarvittavat toiminnot markkinan tai oman liiketoiminnan muuttuessa ja sesonkiaikoina.

Verkkototeutus  | 3 h • sisältäen materiaalit ja tallenteen

Yritysklinikat | 2h / yritys


› Ota yhteyttä!

Kirsi Mikkola
Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy (2162854-2)
https://www.liiketoiminta.info

Puh. 040 555 1019
kirsi.mikkola@liiketoiminta.info