Digitaalisen markkinoinnin perusteet

1. Somestrategian luominen (2 h)

  • Yleistä sosiaalisen median markkinoinnista ja digimarkkinoinnista
  • Tämän hetken trendit Mikä on somestrategia ja miksi se tehdään? Mitä somestrategia sisältää? Mitä tulee ottaa huomioon? (huomioitava mm. kenelle markkinoin, mitä markkinoin, miksi markkinoin, miten markkinoin)
  • Missä markkinoin? (Eri somealustojen esittely: Esim. Facebook, Instagram ja TikTok)
  • Ketkä kuuluvat kohderyhmääni? Miten löydän heidät somesta?

2. Facebook Business Managerin käyttöönotto ja markkinointikampanjan luominen (2 h)

  • Tehokas markkinointi Facebookissa ja InstagramissaBusiness Manager-alustan hyödyt
  • Onnistuneen markkinointikampanjan luominenKohderyhmien valinta
  • Paljonko markkinointiin kannattaa laittaa rahaa?
  • Millainen on toimiva mainos?
  • Analytiikan ja tuloksien seuraaminen
  • Facebook pikselin käyttöönotto uudelleenmarkkinointiin

3. Google yrityksen työkaluna (2 h)

  • Yleistä Googlesta
  • Googlen erilaiset työkalut: Google MyBusiness
  • Google Analytics
  • Google Ads

› Ota yhteyttä!

Tiina Kuiri • Sollertis Oy (2182066-5)
https://sollertis.fi

Puh. 044 760 6009
tiina.kuiri@sollertis.fi